saya anak datuk!


posted by radhiahsyahida

6 comments

Bukan anak datuk datin tu lah!

Pertamanya, segala puji bagi Allah kerana tepat jam 8.54 pagi pada 15 Jun 2009, telah lahir seorang srikandi yang meninggikan kesucian agama Allah (ayat balaghoh..hehe) ke muka bumi fana ini. Kelahiran yang amat dinantikan oleh segenap ruang jiwa keluarga kami.
  • permata sulung bagi En. Rosmadi & Pn. Siti Nurhidayah Syahida
  • cucu sulung bagi En. Mohd Hamdan b. Mohamed & Pn. Fatimah bt Harun
  • cicik sulung bagi En. Mohamed b. Yaaqub & Pn. Maryam
  • cicik ke-19 bagi Allahyarham En. Harun b. Nik & Pn. Zaharah bt. Mohamad
Alhamdulillah. Walaupun agak terlewat selama 11 hari daripada hari yang dijangka iaitu 4 Jun 2009, namun bayi ini lahir dengan selamat.
Subhanallah. Pada mulanya, kami menjangka baby ini lelaki berdasarkan scan oleh doctor beberapa bulan sebelum itu. Namun, Allah itu Maha berkuasa.. rupa-rupanya, Dia nak menghadiahkan seorang puteri kepada ummi dan walidnya. Patutla gerak hati Kak Ti mengatakan baby girl. Tambahan pula, Kak Ti pernah bermimpi bermain dengan seorang budak perempuan pada awal kandungan dulu. Alhamdulillah, tercapai jugak hasrat walidnya untuk menimang anak perempuan.
Kepada semua, sorry ye lambat upload gambar sebab busy sket. Ada prog alumni. Ni baru dapat upload.




Updated- 22 Jun 2009

semalam hari ke-7, ummi dan walidnya hantar mms " ismi Nawwar Rayhaana bt Rosmadi". Hmm..ade jugak nama cadangan dari udanya..hehe. Asal, cadangnya Nawwar Khalisah..tapi walidnya lebih berkenan dengan Rayhaana. Takpe, yang penting maksudnya bagus.

6 comments

[fellow followers]