s.s.m.a.s.r.s.m.h


posted by radhiahsyahida

No comments




Bismillahirrahmanirrahim.


Mengingati perjalanan dua anak manja.

Kecil bersama

Besarnya masih setia
Suka dan duka saling menyelit.
Mengisi lompong yang sentiasa dahaga.

Kau..

Anak manja yang tegar

Anak manja yang tabah
Anak manja yang cekal


dan..
Hari ini
Kau anak manja yang sudah meningkat dewasa

Walaupun

Kau di daerah sana dan aku masih tercampak di sini


Namun,
Aku percaya
Bulan yang kita tatapi pada malam ini masih yang sama
Udara yang kita hembusi pada malam ini milik Pencipta yang serupa

Degupan jantung yang kita miliki juga empunya Dia

Cuma kadarnya pasti berbeda..

Kerana kau kini semakin melangkau dewasa
Sedangkan aku?
Pasti ingin turut memijak tapak yang sama. Kau doakan aku ya! pastikan..
^^

Malam ini.
Aku bahagia
Kerana kau bahagia.

Aku bahagia
Kerana kau pilih jalan yang Allah suka.

Kau,
jangan lupakan aku dalam doamu okayy

Eh eh. maaf ya. tajuk entri sedikit pelik. idea lesap. terbang ke rumahmu barangkali :P


Yang Cinta,
BFF

[fellow followers]