ini tag by ustaz alim


posted by radhiahsyahida

No comments

1. Go to your photos folder in your computer.

2. Go to the 6th folder of photos.
3. Go to the 6th picture in that folder.
4. Put the picture on your blog and description of it.
5. Invite six friends to join the challenge.
6. Link them in your blog and let them know they have been challenged.


once again kene tag..sebelum ni incik nasih yg tag, skang abang beliau merangkap ex-ustaz saya iaitu incik alim (yang sore sedap nasyid lagu nostalgia tu..cece..promot skali ustaz!) pasni, jangan ayah beliau yang tag sudah la..hee..gurra je!

sorry ustaz, lambat sket..

~ gambar ni ambik lame dah..kire-kire setahun yang lalu iaitu masa sem-2, 1st year..
~ masa ni, kat CFSIIUM ada SMAC (Sport and Martial Art Carnival, each society kene anto 1group utk marching masa Closing Ceremony..so, inilah sepanduk bagi BARSS masa marching tu..come kan?
~ saya tukang glemer je..tak join pun sebab masa tu wakil FSCC untuk games dah dekpun..so, alang-alang turun bawah blok, saya pun bersama sahabat-sahabat menyibuk la sekejap kat sepanduk ini..

ada dalam gambar : farah,ecah, kak ina & saya
tiada dalam gambar : selain kami
tukang pegang kamera : alamak, lupe la sape! kesian beliau..(yang pasti, bukan djah@grah..kerana kalau mereka ada, mesti dah ada dalam gambar ni..hehe. =P )

:: mungkin antara foto yang menjadi kenangan di alam persahabatan, terima kasih teman atas tali persahabatan yang suci ini..

" Aku mencintai sahabatku dengan segenap jiwaku. Sahabat yang baik adalah seiring denganku dan menjaga nama baikku sewaktu aku hidup atau selepas meninggal dunia. Kuhulurkan tangan kepada sahabatku untuk berkenalan keranaku akan merasa senang. Semakin ramai sahabat, semakin aku percaya pada diri. Aku selalu berharap mendapat sahabat yang sejati yang tidak luntur baiknya dalam suka dan duka. Jika aku dapat, aku akan setia padanya..Dan aku percaya, aku telah dan sedang mengalami proses mendapat sahabat sejati, abadi di hati, bertemu dan berpisah hanya untukMU Illahi "

ok..saya dengan suke cita, gembira, terharu, bangga, kagum dan lain-lain ingin mengetag teman-teman ini..
..umy
..meera
..farahoreo
..fiza
..meen
..jamilah

*kut panda ah tak mboh wat pun..tiada paksaan dalam membuat tag =D

[fellow followers]