Di hujung jari..


posted by radhiahsyahida

1 comment

Subhanallah.. macam tak sangka dapat update blog tanpa perlu bukak benda petak colour hitam yang berat tu, cuma tak dapat la nak bermonolog panjang-panjang. Hari tu asyik duk merungut sebab benda tu asyik buat hal dan sekarang tak sangka Allah dengar jugak rungutan hamba Dia yg banyak buat dosa ni..:-)

And special thanks jugak ke kak mar. Nasib orang ada kakok yang guna sony ericsson macam dia.hehe.. Memang best pakai sony kan.. ;-)
Dunia di hujung jari..cuma, semoga ia digunakan di jalan yang betul dan diredhai..InsyaAllah..

[fellow followers]